CiU-ERC

NI LOMCE, NI RETALLADES.

Amb l'objectiu de millorar les mobilitzacions ja iniciades, per establir una millor confluència d'accions i coordinació, ahir 6 d’abril  es va celebrar a Barcelona, una assemblea amb la participació del MUCE i totes les comunitats educatives, plataformes i moviments en defensa de l’educació pública de tota Catalunya,  per tal de decidir conjuntament  les accions i mobilitzacions contra la LOMCE i les retallades, tant pressupostàries, com de grups i centres públics. L’assistència ha estat important a nivell territorial, han participat entre 150 i 160 persones majoritàriament representants de Coordinadores, Assemblees grogues, i xarxes d’entitats de tot Catalunya. ( 45 agrupacions ).

S’han acordat mobilitzacions a l'Educació impulsant una setmana reinvindicativa, del 22 al 28 d'abril. Durant aquesta setmana s’han proposat  accions com: assemblees, debats, St. Jordi reivindicatiu, tancades dia 25... i  la convocatòria d’una gran manifestació de l'Educació diumenge 28 d’abril.

Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE)

Barcelona,  7 d’abril de 2013.

09/01/2019 13:27 (1)