JORNADA REIVINDICATIVA PER UNA ESCOLA PÚBLICA I DE QUALITAT
Aquest dissabte 4 de maig, a les 10h, a la Plaça de la Font de Tarragona es celebrarà laI Jornada reivindicativa per una escola pública i de qualitat.

De forma lúdica i festiva farem visible i denunciarem com estan afectant les retallades a l'educació pública. Mestres, professors/es, pares, mares i diferents col·lectius ens aplegarem per dinamitzar activitats on tots i totes podrem participar i dir la nostra sobre l'escarni constant que viu l'escola pública.

El programa d'activitats de la jornada és el següent:

10h  Lectura del manifest
10.15h-12h  Jocs reivindicatius
11.00h  Pà amb xocolata
12h-13h  Xerrada i assemblea (Què li han fet a l'escola pública?)
Fi de festa amb el concert del Cantautónomo Oscárboles.

Volem l'educació pública i de qualitat. Fem que ens vegin i  ens escoltin.
NO
t'amaguis, participa!

MOBILITZA'T PER L'ENSENYAMENT PÚBLIC DE QUALITAT

DEL 22 AL 28 D'ABRIL SETMANA DE LLUITA

NI LOMCE , NI LEC , NI RETALLADES

Davant de la profunda agressió que estan sofrint els serveis públics i , en particular, l'ensenyament , la comunitat educativa convoquem una setmana de lluita del 22 al 28 d'abril per aturar aquestes polítiques que volen reservar pel poble una educació de mala qualitat que agreugi cada cop més les diferències socials entre rics i pobres.

Ens oposem a la privatització de l'educació , al tancament de centres públics a la precarització  de les condicions laborals dels treballadors . Volem que es cobreixin les baixes de professorat des del primer dia , que les aules no estiguin massificades que es retiri l'augment de taxes a la fp i a la universitat i que no es posin traves per accedir a la formació a les filles i fills del poble.

També volem que els centres educatius públics no funcionin com si fossin empreses, per un ensenyament de qualitat ens cal recuperar la gestió democràtica dels centres educatius on els claustres i els consells escolars siguin verdaders òrgans de govern.

Es per això que fem una crida a la comunitat educativa (alumnes, mares i pares, professorat i personal laboral dels centres educatius...) i a la ciutadania en general a participar a la

MANIFESTACIÓ UNITÀRIA PER L'ENSENYAMENT PÚBLIC DE QUALITAT EL DIA 25 D'ABRIL A TARRAGONA (19H DE LA PLAÇA IMPERIAL TÀRRACO A LA PLAÇA DE L'AJUNTAMENT).

I a les altres accions convocades durant aquesta setmana :

-23 D'ABRIL, dia de Sant Jordi reivindicatiu als centres i al carrer. Porteu samarretes grogues.

-25 D'ABRIL, tothom a la mani de Tarragona i tancades a centres.

-28 D'ABRIL , Manifestació a Barcelona 11,30h (Pg de Gràcia – c/Aragó)

ANPE , CGT , CCOO , CSIF , SE , SEPC , UGT , USTEC·STEs (IAC)

09/01/2019 13:27 (1)