MANIFESTACIONS 8 de juny:

BARCELONA

Punt de trobada de tot l’ensenyament:
11 hores. Passeig de Gràcia - Áragó

El dia 8 de juny hi haurà una gran manifestación de tots els treballadors i treballadores dels serveis públics.

A Barcelona, hi hauran  diferents punts de trobada, que després corvergiran a la Plaça Universitat de Barcelona, per iniciar la manifestació de tots els serveis  públics fins a la Plaça Sant Jaume.

El sector de l’ensenyament ens concentrarem a les 11:00 al Passeig de Gràcia cantonada Aragó (davant de MUFACE).  A continuació iniciarem la marxa baixant pel Passseig de Gràcia  fins la Gran Via i fins la pl. Universitat, on coinciderem amb la resta de companys i companyes dels serveis públics.

USTEC·STEs   CCOO   ASPEPC-SPS   UGT

TARRAGONA

Cartells: Tarragona Tortosa

RESOLUCIÓ DEL PLENARI DE LA JUNTA DE PERSONAL

11h davant dels SSTT d’Educació de Tarragona (c/ St. Francesc) i davant dels SSTT d’Educació de Terres del Ebre. Un cop feta aquesta concentració anirem en manifestació a confluir en la manifestació de tots els funcionaris a les 12h.

GIRONA

Cartell Girona

Sortida: 12h Subdelegació del Govern (Gran Via Jaume I). Recorregut: Subdelegació Govern - Correus-Jutjats - Rellotge de la Devesa - pl. Independència - Pont St.Agustí - C.Ciutadans - pl.del Vi - pl. Catalunya i Santa Caterina

LLEIDA

Cartell Lleida

Lloc de trobada: SSTT de Lleida,
c. Pica d'Estats, 2
Hora: 17:30h
Recorregut: fins Plaça Víctor Siurana, per afegir-nos a la manifestació de Funció Pública, a les 18 hores.

cartell 8j
full160

USTEC·STEs IAC

Cartell Barcelona - Cartells Tarragona Tortosa - Cartell Girona

Cartell Lleida - model de carta a les famílies --- Serveis Mínims

8 DE JUNY : VAGA I MANIFESTACIÓ

EN DEFENSA DE L’ENSENYAMENT PÚBLIC
CONTRA LA POLÍTICA EDUCATIVA DE MARAGALL
CONTRA LES RETALLADES DE SOUS, PENSIONS I DRETS SOCIALS

USTEC·STEs fa una crida al professorat a participar activament en la vaga i la manifestació del 8 de juny, convocada unitàriament a tot l’Estat, en contra de les mesures antisocials del Govern de Zapatero, acceptades acríticament pel govern de la Generalitat de Catalunya.

USTEC·STEs, davant els canvis de dates i la confusió originada per l’ajornament de la vaga del 18 de maig contra la política educativa de Maragall, volem manifestar:

1. USTEC·STES es referma en la plataforma sectorial d’ensenyament, que aporta els elements necessaris per millorar la qualitat de l’ensenyament públic i per la qual hem anat convocant les mobilitzacions i entén que s’han de continuar les mobilitzacions per aconseguir els objectius marcats i assumits per amplis sectors del professorat i de la comunitat educativa.
  2. Al mateix temps USTEC·STEs entén que les mesures que prendran els diferents governs estan directament relacionades amb la intenció de reduir els serveis públics, un fet especialment greu pel que fa referència a la sanitat i a l’educació, àmbits que, sobretot, afecten els sectors més febles de la població. I més si tenim en compte que els beneficis que obtindrà l’Estat amb aquestes mesures no milloraran ni l’educació ni les prestacions socials, sinó que seran dedicats a abonar els interessos que genera el deute públic als grans especuladors.
  3. USTEC·STEs entén que tant les mesures globals del Govern central com les mesures regressives que s’estan prenent en l’ensenyament públic i altres serveis públics mereixen una resposta contundent del conjunt de la població, que s’hauria de materialitzar en una primera vaga general.
  4. La continuïtat de les mobilitzacions contra les mesures de la conselleria d’Educació exigeixen de la unitat sindical, ja que com va anunciar Maragall, en un futur immediat, ens trobarem amb més retalls i més durs. En aquest sentit USTEC·STEs, convoca la vaga del 8 de juny, tant per lluitar contra les mesures de Zapatero com contra les de Maragall i perquè és necessari mantenir la unitat sindical com a requisit determinant perquè cada cop un major nombre de professorat i de famílies se sumin a la mobilització en defensa de l’ensenyament públic.
  5. USTEC·STEs entén que millorar les condicions de treball del professorat o, en aquest cas, evitar que empitjorin contribueix també a millorar la qualitat de l’ensenyament. No obstant és conscient que mediàticament la lluita per la defensa de l’ensenyament públic i la seva qualitat pot quedar diluïda en la convocatòria general, però esmerçarà tots els esforços al seu abast per evitar-ho. En aquest sentit farem tot el possible per estendre la plataforma pròpia de l’ensenyament públic al professorat, les famílies i als mitjans de comunicació. Per això hem formalitzat legalment una convocatòria pròpia de l’ensenyament públic i convoquem al professorat a fer un bloc únic amb pancartes pròpies en el si de la manifestació general del dia 8J.

PLATAFORMA REIVINDICATIVA

NO A LA RETALLADA DE SOUS