SETZE DELEGATS I DELEGADES SINDICALS
D’ENSENYAMENT PÚBLIC HAN PASSAT LA NIT
ALS SSTT DEL CARRER CASP DE BARCELONA

nit

Setze delegats i delegades sindicals d'USTEC·STEs, CCOO, ASPEPC-SPS , FETE-UGT i  CGT es van tancar ahir a les 5 hores de la tarda als locals dels Serveis Territorials de Barcelona Comarques (c/Casp, 15. Barcelona) per expressar el  seu rebuig a les retallades que el Departament d'Ensenyament pensa dur a  terme i que s’han de concretar en els pressupostos que la Generalitat vol aprovar el proper dia 15 de febrer.

Més tard, cap a les 19,30h els delegats i delegades de l’Àrea Pública, que havien estat prèviament desallotjats pels Mossos d’Esquadra de l’edifici de Funció Pública, es van afegir a la protesta, moment en què el nombre de persones tancades en protesta per les retallades als serveis públics i en defensa els drets dels seus treballadors i treballadores va arribar a ser d’un centenar...

La Directora dels SSTT ens va convidar a abandonar els locals, cosa a la qual tothom s’hi va negar i es va continuar amb la protesta fins a les 21h.
A partir d’aquesta hora, tal com estava previst, els setze delegats/es d’ensenyament es van disposar a passar la nit en els locals del carrer Casp, cosa que han pogut fer sense més incidents. Aquest matí, cap a les 8,30 h. han abandonat els locals i s’ha donat per finalitzada la tancada.

Aquesta protesta s’emmarca dins del calendari de mobilitzacions que hem convocat els sindicats de manera unitària per tal d’aturar les retallades i l’aprovació dels pressupostos que les recullen.

Des d’USTEC·STEs animem el professorat a organitzar-se i a participar en tots aquells espais des d'on es pugui expressar el rebuig a aquest atac sistemàtic als serveis públics i a les condicions laborals dels seus treballadors i treballadores.

Barcelona, 3 de febrer de 2012

www.btvnoticies.cat