USTEC·STEs crida al professorat i a l’alumnat de secundària a mostrar la nostra solidaritat amb els estudiants de l'IES Lluís Vives de València, en contra de la repressió policial i les retallades a l’ensenyament públic i a favor de la dignitat i l'inconformisme.

És per això que us convidem, avui 22 de febrer a les 12h del migdia,  a concentrar-vos al pati o davant dels vostres centres i fer molt de xivarri.

També us animem a participar en la concentració convocada a les 20h del vespre a la Plaça Sant Jaume.

Imatges de Madrid:

Concentracions de suport als estudiants a diverses ciutats:

USTEC·STEs manifesta la seva indignació per l'actitud agressiva de la policia davant les protestes contra les retallades dels/les alumnes d'instituts de València, i exigeix la ràpida sortida de tots els detinguts.

DETENCIONS ALUMNAT

STEPV proposa aturar les classes demà divendres en protesta per les noves detencions d’alumnat
El Sindicat reitera la demanda de dimissió de la Delegada del Govern, Paula Sánchez de León per aquestes noves agressions

Davant la nova detenció de sis estudiants que estaven concentrats aquest migdia davant l’IES Lluís Vives de València en solidaritat amb l’estudiant detingut també ahir en el mateix lloc, STEPV proposa al professorat una aturada de classes demà divendres després de l’hora del pati i concentracions de protesta a la porta dels centres, en rebuig a aquesta nova agressió i en solidaritat amb l’alumnat detingut.

A més, el Sindicat també proposa que els centres s’adherisquen al comunicat elaborat ahir per la comunitat educativa de l’IES Lluís Vives i que demanen la dimissió de la delegada del govern, Paula Sánchez de León, per permetre per segona vegada aquests abusos policials, fent arribar al Fax de la Delegació del Govern (96 392 00 66) l’escrit que adjuntem.

El Sindicat insisteix en què aquestes agressions responen a una estratègia meditada de desprestigi i criminalització de l’ensenyament públic i de la comunitat educativa. Per tot això, el Sindicat continua animant al professorat i al conjunt de la comunitat educativa a mantindre i incrementar la pressió i las contundència de la resposta i continuar amb les mobilitzacions previstes per a aquest mes de febrer.

Escrit de l'IES Lluís Vives

16 de febrer de 2012

AGRESSIÓ POLICIAL

STEPV rebutja l’agressió policial a l’alumnat de l’IES Lluís Vives de València

El Sindicat demana la dimissió de la Delegada del Govern, Paula Sánchez de León per aquesta agressió intol·lerable

Ahir dimecres 15 de febrer, l’alumnat de l’IES Lluís Vives de València es disposava a realitzar una concentració de protesta contra les retallades en educació quan la Policia Nacional va carregar de forma molt violenta i injustificada contra un acte pacífic i democràtic, amb el resultat de diversos alumnes ferits i d’un detingut, que també va requerir d’atenció mèdica.

Davant d’aquesta greu agressió, STEPV-Intersindical Valenciana exigeix la dimissió de la Delegada de Govern, Paula Sánchez de León, que ha permés aquest abús policial.

STEPV se solidaritza amb l’alumnat de l’IES Lluís Vives, se suma al comunicat de condemna d’aquesta agressió que ha elaborat la comunitat educativa del centre i anima al professorat que puga que acudisca avui a la concentració de suport a la porta d’aquest institut a les 12:45h.

No dubtem que aquesta agressió respon a una estratègia meditada de desprestigi i criminalització de l’ensenyament públic i de la comunitat educativa. Aquests dies hem assistit a una campanya difamatòria contra el professorat, acusant-lo d’absentista a partir del falsejament de les dades de baixes dels docents. La mobilització dels centres educatius contra les retallades que estem patint estan fent molt de mal al govern valencià que està prenent mesures per tal de desprestigiar-nos.

Per tot això, el Sindicat continua animant al professorat i al conjunt de la comunitat educativa a mantindre la pressió i continuar amb les mobilitzacions previstes per a aquest mes de febrer.

Més carregues i detencions després d'una gran manifestació d'estudiants a Valencia

09/01/2019 13:30 (2)