Comunicat conjunt STEPV Intersindical Valenciana / USTEC-STES de Catalunya/ STEI Intersindical Illes Balears

STEI, STEPV i USTEC STES, sindicats que tenen el seu àmbit d'actuació als Països Catalans, donen suport a les propostes de mobilització que els sindicats preveuen per a l'inici de curs. És totalment justificat el malestar dins els centres per la confrontació que crea la conselleria amb la comunitat educativa. Les seves propostes, accions, formes i maneres repressives, dictatorials i autoritàries, imposades sense consens i antipedagògiques, creen crispació i indignació entre el col·lectiu docent i no docent.

El tres sindicats denuncien els atacs sistemàtics del govern del PP a la llengua dels menorquins, eivissencs, formenterencs i mallorquins. El govern Bauzá en comptes de complir la funció que li atorga l'Estatut d'Autonomia de dur la llengua catalana a la igualtat plena amb l'altra llengua oficial el que fa és desnormalitzar-la a tots els nivells en els quals la nostra llengua havia fet alguna passa endavant.

Els nostres sindicats STEI, STEPV Intersindical Valenciana i USTEC STES donen suport als directors expedientats, demanen la paralització immediata del procés sancionador i fan costat a la lluita que, els sindicats i de la comunitat educativa en general,duen endavant per la defensa de la llengua catalana a les Illes.

Palma, 2 d'agost de 2013

COMUNICAT DE SOM ESCOLA