ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

A la reunió de la Mesa General de la Funció Pública d’avui, l’Administració ha proposat com a ordre del dia :

- Continuïtat de la negociació de l’acompliment de la resolució parlamentària pel retorn de drets .

- Negociació de l’avantprojecte de pressupostos per 2016.

Els sindicats hem plantejat que el segon punt no es podia tractar perquè no se’ns havia lliurat cap documentació i per tant calia retirar-lo . En tot cas avui només podia ser un punt informatiu .

Després d’insistir amb molta força el Govern ha acceptat facilitar avui la informació i quedar per una altra reunió de Mesa General.

Negociació per l’acompliment de la resolució parlamentària.

El Govern ha presentat per primera vegada una proposta per escrit :

- Abonar al 2016 un 15,32% de la paga de 2012 i no aplicar el condicionant de la retallada del 5% del mateix any.

- Habilitar mecanismes legals perquè es puguin gaudir els dies addicionals de vacances per serveis al període de vacances d’aquest estiu.

- Impulsar reunions de grups de treball per tractar els temes d’IT, Fons d’Acció Social , “d’Avaluació de l’Acompliment i Productivitat” i de Borsa de treball (pensada només pel personal Administratiu i Tècnic)

No fan cap proposta sobre la resta de drets perduts, recuperar una bona oferta pública d’ocupació, reducció de la temporalitat i substitucions des del primer dia... Simplement s’han limitat a fer una “declaració d’intencions” per tal de formar grups de treball i tractar tots aquests temes.

De forma verbal diuen que al 2017 i 2018 pagarien cada any un 30,32% (la suma dóna el 75,96% que ens deuen).

Els sindicats no podem acceptar l’esborrany de document que ens entreguen i ens emplacem a tornar a reunir-nos un altre dia. La propera reunió de Mesa General serà la setmana vinent, el dimarts dia 24 de maig a les 9 del matí. I convocarem una concentració de delegats i delegades a les 11 hores al lloc on es realitzi la Mesa (a confirmar).

linia

afiliat ustec

Perquè som un sindicat que depen en més d'un 90% de teves aportacions i no pas de subvencions... AFILIA'T!
Tu garanteixes la nostra independència.

linia

USTEC·STEs IAC, Actualitzat: