ustec logo verd

NOMINA SSTT MUFACE OPOSICIONS BORSA NOMENAMENTS DESTINACIO CT PERMISOS ATUR DIRECCIONS
HORARI JUBILACIO RETRIBUCIO CENTRES NORMATIVA PLANTILLES AGENDA REDUCCIO MESA

ustecDes de la IAC exigim el retorn del que ens han robat! (fotos de la concentració)

ustec29 de Novembre VAGA a l'Ensenyament públic /

Comunicat Personal laboral

SERVEIS MÍNIMS vaga 29N

La IAC convoca vaga dels treballadors i treballadores públiques i del col·lectiu del lleure el dia 29 de novembre.

PREMSA: Del 23 al 26-11-18 / 23-11-2018 / Del 19 al 22-11-18 /La Directa:

La comunitat educativa crida a la vaga per exigir inversió i revertir l'efecte de les retallades

/// Kaos en la Red: Catalunya: El sindicalismo alternativo llama al sector público a la huelga el 29 de noviembre /

PROPERA MESA SECTORIAL:

Oposicions

Absències per motius de salut.

Ja podeu consultar a l'ATRI la nòmina del mes de novembre, amb l'increment de l'1,5% de gener a juny.

ustec25N JUNTES CONTRA LES VIOLÈNCIES MASCLISTES

VEURE FOTOS

ustec INFORMACIÓ CONCURS DE TRASLLATS CURS 2018/19. Participació fins el 27 de novembre

Instruccions per participar al País Valencià

ustec Aplicació a les properes nòmines dels increments retributius

BOE:

Convocatòria Profesores visitantes en Estados Unidos, Canadá y Reino Unido

Resolución de 21 de noviembre de 2018, de la Subsecretaría, por la que se modifica la de 16 de noviembre de 2018, por la que se convoca concurso para la provisión de puestos de asesores técnicos en el exterior.

ustec Per una educació pública, democràtica i equitativa. Demanem un creixement sostingut del pressupost educatiu que permeti atendre tot l’alumnat. Manifestació: 17 de novembre

VEURE FOTOS

ustecPlaces i Novetats d'oposicions 2019

DOGC:

RES ENS/2754/2018, de 20 de novembre, per la qual es crea i dona publicitat al programa Llengües i Cultures d'Origen.

Borsa de treball de personal docent:

El 6 de novembre, es posarà en funcionament l’aplicació de l’autogestió de la disponibilitat del personal inclòs a la borsa de treball del personal interí docent per prestar serveis en centres i serveis educatius dependents del Departament d'Ensenyament.

El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player

fletxa verda 18-10-18 S'HA PUBLICAT EL DECRET LLEI QUE PERMET COBRAR EL 100% DE LES RETRIBUCIONS EN CAS DE BAIXA PER MALALTIA.

...

laborals USTEC DEFENSA I ACONSEGUEIX EL RECONEIXEMENT DE TRIENNIS (canvi de règim laboral de laboral a funcionari interí)

S'ha estimat la petició de reconeixement de triennis d'una persona que va passar a ser interina en el cos de professors d'ensenyament secundari, després d'haver estat treballant i percebent triennis com a laboral en la categoria C1 Integradora Social, en el mateix Departament d'Ensenyament.

Més informació aquí

laborals REGULARITZACIÓ DE LA BORSA DE TREBALL DE LABORALS

Incorporació de les persones de la borsa oberta a la borsa ordinària i regularització dels mèrits.

Més informació aquí

ustec Criteris generals i procediment per a la confecció de plantilles: escoles - instituts

ustecMUFACE - CANVI D'ENTITAT
Recordeu que s'han ampliat a dos els  períodes de canvi ordinari : gener i juny(catàleg d'entitats). Recomanem als funcionaris de carrera (MUFACE) que reviseu el concert, les prestacions i serveis que ofereixen les entitats amb conveni amb MUFACE: INSS, DKV, Adeslas i Asisa. En aquest enllaç trobareu les novetats del conveni de l'any 2018.

Estudis d'inserciò laboral de la Formació professional i d'Ensenyaments Artístics Superiors corresponents a l'any 2017

ustec coneixnos

activitat