COMUNICAT UNITARI

"EL GOVERN ENS ROBA"

USTEC·STEs, CCOO, ASPEPC·SPS, FTE-UGT i CGT denunciem que el Departament ha pagat  la nòmina del mes de desembre però, a més d’aplicar-hi el descompte d’IRPF corresponent,  hi ha aplicat l’IRPF de la paga extraordinària que encara no ha abonat.

Rebutgem aquest nou engany amb què continua menyspreant el valor del nostre treball. Els sindicats sotasignats considerem absolutament inacceptable que se’ns descompti l’IRPF sense haver-nos pagat els diners que ens corresponen, amb la incertesa de no saber quan i com ens els abonaran  i que, a més, ho facin gairebé amb nocturnitat i traïdoria.

Els sindicats sotasignats cridem el professorat a participar activament en la concentració d’aquesta tarda al Parlament entre les 17’30-19’30h i a mostrar el rebuig i la indignació provocats per aquesta nova ensarronada als seus centres de treball demà dia 22 amb concentracions a les portes dels centres a les hores del pati o del migdia, tot fent sonar sirenes, xiulets o qualsevol tipus de soroll i posant cartells i pancartes amb diversos lemes. En aquest sentit us suggerim: “EL GOVERN ENS ROBA”.

GIRONA DIMECRES 21, 10:30h,

g2g1

NADALES EN TEMPS DE RETALLADES

“FUM, FUM, FUM”

Atureu les retallades, zag, zag, zag.
Ens volen privatitzar,
començant per retallar.
A nosaltres no ens ho “colen”,
volem sanitat i escoles, Més, Més, Més.

“LOS PECES EN EL RIO”

Mentre en Mas es pentina,
i es contempla en el mirall,
El Mas Collell ens retalla,
amb total impunitat.

Però mira com retallen
el sou des funcionaris,
però mira com trepitgen,
els drets del personal.

Tallen i tallen i tornen a tallar,
els drets dels funcionaris
i els drets laborals.

Tarragona: CARTELL EN PDF

tgn

Mesa General dels empleats i empleades públics

Ens roben, manifesta el teu rebuig amb la teva signatura

i Nadales en temps de retallades

Comunicat a la Comunitat Educativa: Robatori, indignació, estafa

El Departament torna a jugar a la confusió

Avui, el conjunt del professorat hem tornat a sentir-nos menystinguts per aquest Govern que juga permanentment a la confusió i l’engany.

En veure la nostra nòmina de desembre hem comprovat com la quantitat abonada és molt menor que la que ens pertoca per la feina realitzada durant el mes de desembre. Després d’un temps d’incertesa i manca de respostes, finalment el Departament ens ha comunicat que aquesta quantitat correspon a la nòmina però aplicant-hi el descompte de l’IRPF mensual i de la paga extra.

Des d’USTEC·STEs pensem que aquesta mesura és del tot inacceptable.

Denunciem l’obscurantisme, la prepotència i la manca de transparència d’aquest Govern. Aquest fet és un motiu més d’indignació.

Exigim el cobrament de tot el que ens correspon abans que s’acabi aquest mes.

TRENCADES LES NEGOCIACIONS

CCOO, IAC ( CATAC, USTEC·STES,CATAC·CTS ) i UGT,

sindicats representatius en la Mesa General de negociació dels empleats i les empleades públiques, vam aixecar-nos de l’esmentada mesa després que l’administració rebutgés entrar a negociar els principals punts de la nostra proposta i optés de nou per tornar a plantejar la seva des d’un posicionament absolutament immobilista.

L’Administració va continuar amb la pantomima de les reunions anteriors, tornant a repassar la seva proposta i dictant els matisos que ella mateixa havia introduït en cada punt per demostrar que la proposta inicial variava amb respecte a la proposta final.

En definitiva, l’administració volia deixar constància en acta que “havia negociat” i amb aquest objectiu va convocar aquesta última mesa del dia 16 de desembre, com a  tàctica  pensada per evitar que puguin prosperar jurídicament possibles impugnacions sindicals a les mesures, ja que legalment l’administració està obligada a negociar, no acordar, els canvis en les condicions de treball dels seus treballadors i treballadores.

En aquesta situació ja era inútil continuar asseguts a la mesa, sense dades ni concrecions de la seva proposta, només ens quedava deixar clar en acta el nostre posicionament , abandonar la mesa i fer una crida a la mobilització dels empleats i empleades públics i a la mobilització social en defensa dels serveis públics i la seva qualitat.

Posicionament sindical final reflectit a l’acta de la Mesa

Donat que l’Administració ha manifestat que aquesta havia de ser l’última reunió de la Mesa per tractar aquesta proposta, els sindicats UGT, IAC i CC.OO. volem que consti en acta:

MOBILITZACIONS

20 i 21 de desembre cartell

DIA 20 de DESEMBRE, ALES 11 HORES A LA PLAÇA SANT JAUME CONCENTRACIÓ DE DELEGATS I DELEGADES SINDICALS DAVANT LA CELEBRACIÓ DE LA REUNIÓ DEL CONSELL EXECUTIU PER APROVAR LA PROPOSTA DE PRESSUPOSTOS DE LA GENERALITAT PER AL 2012 QUE ANIRÀ AL PARLAMENT.

DIA 21 de DESEMBRE, ENTRE LES 17,30 I LES 19,30 CONCENTRACIÓ D’EMPLEATS I EMPLEADES PÚBLICS AL PARLAMENT. DEBAT PARLAMENTARI SOBRE ELS PRESSUPOSTOS DE LA GENERALITAT, PRESSUPOSTOS QUE CONTINDRAN LES NOVES RETALLADES.

Després de festes els sindicats esmentats ens hem compromès a presentar un calendari que inclogui tot tipus de mobilitzacions incloses la possibilitat de vagues.

GIRONA DIMECRES 21, 10:30h,

CONCENTRACIÓ A LA PLAÇA POMPEU FABRA
(seu del govern de la Generalitat)

sota el lema "als xoriços, cal menjar-los",
i on s'insta a menjar-se un entrepà de xoriço.

Tarragona: dimecres 21 a les 18:30 Concentració cassolada
davant dels SSTT de governació; c. St. Francesc