CRIDA DELS SINDICATS DE LA JUNTA DE PERSONAL DOCENT DE TARRAGONA A REALITZAR ACCIONS DE REBUIG CONTRA LES RETALLADES DE PLANTILLES ALS CENTRES I L’EMPITJORAMENT DE LES CONDICIONS LABORALS DEL PROFESSORAT.

La Junta de Personal Docent no Universitari de Tarragona  fa una crida a tots els centres de la demarcació a realitzar accions de protesta, el dia 4 de maig, contra les retallades de plantilles i l’empitjorament de les condicions laborals del professorat. que ha acordat el Departament d’Ensenyament tancant unilateralment la porta a la negociació amb els sindicats de la Mesa Sectorial.

Les accions de protesta poden ser concentracions davant dels centres, col·locació de pancartes, classes al carrer o qualsevol altra forma de protesta que decideixin els propis centres.

Els sindicats USTEC·STEs, ASPEPC, CCOO, ANPE i CSIF integrants de la Junta de Personal Docent de Tarragona ens comprometem a continuar les mobilitzacions  i a obrir un procés de debat i informació als centres per a aturar les pretensions de la Conselleria d’Ensenyament de fer pagar les conseqüències de la crisi sobre el professorat i l’Ensenyament Públic.

EL 4 DE MAIG REBUTGEM ELS RETALLS DE PLANTILLES  I L’EMPITJORAMENT DE LES NOSTRES CONDICIONS LABORALS!

Josep Maria Cartanyà
President de la Junta de Personal Docent de Tarragona