versió per imprimir PDF

Junta de Personal Docent No Universitari
dels Centres Públics dels Serveis Territorials
d’Ensenyament a Lleida

Benvolgudes companyes i benvolguts companys,

La Manifestació Social de dissabte, 28 de gener, ha suposat un altre pas endavant en el camí per la defensa d’una educació pública de qualitat i en contra de les retallades, que vam iniciar el 28 desembre passat, amb el “Som innocents”.
Ningú no ens va dir mai que el camí seria fàcil. I l’hem de continuar recorrent  plegats.
Per aquest motiu, i perquè no és el moment de defallir sinó de continuar plantant cara, us proposem un calendari de mobilitzacions unitari, que s’ha consensuat a tot Catalunya, per totes les organitzacions sindicals, i a Lleida també. Vegeu-ne els detalls:

Actes de protesta als centres i a les zones: concentracions, pancartes, cassolades i xiulades. A Lleida podem lluir la “nostra pegatina”, durant tots 2 dies, de la qual us adjuntem el model per si voleu fer-ne un impressió en format de DIN-A4 adhesiu o simplement en format de paper DIN-A4 blanc, que després podeu plastificar.

Concentració de  delegats i delegades sindicals i lliurament d’un Manifest, en contra de les retallades i en defensa de l’educació pública i de qualitat, als SSTT de Lleida.
Assemblea dels treballadors i treballadores de l’ensenyament públic a INS Ronda, carrer Henry Dunant, 3, a les 18 hores (al hall del mateix Institut, trobareu les indicacions pertinents per tal de localitzar la sala/aula on es farà l’assemblea)

Concentracions municipals arreu de Catalunya, a Lleida ciutat i a totes les capitals de comarca, intentant aplegar professorat, personal laboral, famílies, etc. D’aquestes concentracions us en informarem puntualment.

Jornada de lluita amb tancaments als centres educatius, de tota la comunitat educativa. Per poder portar a terme aquesta acció, voldríem saber la vostra opinió:

NO

A partir del 14 de febrer, i en el marc d’un calendari de mobilitzacions amb continuïtat, els sindicats contemplem la possibilitat d’una primera convocatòria unitària de vaga a l’ensenyament públic i a la funció pública a Catalunya.
No hem de fer ni un sol pas enrere i ens toca continuar mobilitzant-nos en defensa dels llocs de treball, de les condicions laborals, però sobretot per defensar que els Serveis Públics es mantinguin, siguin de qualitat i garanteixin la igualtat d’oportunitats i la cohesió social.
USTEC·STEs (IAC)              CCOO        ASPEPC·SPS              UGT           ANPE

09/01/2019 13:27 (2)