Ens adrecem als claustres de les escoles i dels instituts de les Terres de l’Ebre per proposar que en les celebracions dels claustres de final de curs es presente un punt de l’ordre del dia sobre les retallades del govern a l’ensenyament públic. Es plantegen quatre aspectes a treballar, que evidentment són un suggeriment i cada centre els pot modificar d’acord a la seua realitat:

1. Que es faça una reflexió sobre les mobilitzacions que hem dut a terme, i en el cas que no s’hagen fet, també.
  2. Que es faça una reflexió sobre les retallades, reiterant que no n’estem d’acord.
  3. Que es plantege què farem el curs vinent.
  4. Que es parle de la formació d’una assemblea de professorat, un o dos representants per centre (o més), perquè en iniciar el curs ens puguem organitzar i treballar les mobilitzacions conjuntament, que sempre dóna més força.

El curs vinent, en els centres públics, començarem a patir  les retallades, cal que ens organitzem des del començament de curs per afrontar-les. Parlar-ne a final de curs implica recordar-ho a l’inici.

09/01/2019 13:27 (3)