USTEC

FOTOGRAFIES CONCENTRACIÓ

COMUNICAT CONCENTRACIÓ PARAL·LELA A LA MESA DE FUNCIÓ PÚBLICA DE 06/11/2015

USTEC·STEs, com a membre de la Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC), es mobilitzarà divendres 6 de novembre, paral·lelament a la reunió de la Mesa de Funció Pública, per tal de reclamar el cobrament de la paga.

Moltes comunitats autònomes ja han cobrat el 26,34 % de la paga de desembre de 2012 que Madrid ha autoritzat (el segon termini, el primer ja el vam cobrar al març). El Govern català es va comprometre que el divendres 30 d’octubre es realitzaria una Mesa General de Funció Pública per “negociar” aquest pagament. L’Administració ha trencat aquest compromís i l’ha ajornat al divendres 6 de novembre, després del consell executiu que podria haver donat el vistiplau a aquest pagament.

En aquest link  hi trobareu tota la informació sobre la situació de les pagues extres.

Per aquí no hi passem! A la Mesa, la delegació de la IAC exigirà aquest pagament íntegre i la no-aplicació de l’Acord de Govern del 5% que podria fer que no en veiéssim ni cinc.

Exigim el cobrament d’aquesta part de la paga del 2012, i un calendari per al retorn de la resta del 2012, de les pagues de 2013 i 14 robades pel Govern català i per la restitució de les diferents condicions laborals perdudes durant les retallades.

linia

afiliat ustec

Perquè som un sindicat que depen en més d'un 90% de teves aportacions i no pas de subvencions... AFILIA'T!
Tu garanteixes la nostra independència.

linia

USTEC·STEs IAC, Actualitzat: